top of page
  • YouTube - Black Circle
  • SoundCloud - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

У США вперше випробували вакцину від коронавірусу на людині



У США вперше випробували вакцину від коронавірусу на людині. Добровольцем стала 44-річна мешканка Сіетлу Дженніфер Халлер, яка розповіла про свій досвід британській газеті The Telegraph.


Експериментальну вакцину жінка по відчуттях порівняла зі щепленням від грипу:

"У перший день у мене трохи піднялася температура. На другий день сильно боліла рука, проте потім все було нормально. Це було схоже на звичайну щеплення від грипу.",- розповідає жінка.


Тест не вимагав ін'єкції самого коронавірусу. В рамках цього досвіду волонтеру вводять вакцину mRNA-1273, розроблену Національними інститутами охорони здоров'я США і біотехнологічною компанією Moderna, - її вже випробували на тваринах і визнали перспективною.


Вакцинація проходить у два етапи: перший дозу Дженніфер отримала 16 березня, другу введуть наступного тижня. Після цього за станом жінки будуть спостерігати ще рік, і протягом цього часу вона повинна буде вести спеціальний щоденник і розповідати про своє самопочуття.


Крім Халлер в тестуванні взяли участь ще 44 людини. Перед тестуванням всі вони підписали попередження про можливі ризики для здоров'я - на 45 аркушах. У документах, зокрема, йшлося про те, що після ін'єкції можна стати більш вразливим до коронавірусу. Але Дженніфер це не зупинило:

"Там була купа ризиків. Але я по-справжньому позитивна людина, і користь від цього експерименту переважує всі страхи, які тільки могли прийти мені в голову",- заявила вона.

Нагадаємо, що Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) пояснила марність використання масок при захисті здорових людей від коронавірусу.


Інформацію надано джерелом ukrrain.com


78 views0 comments
bottom of page