top of page
URC Radio

Провідний стоматолог Назарій Михайлюк розповів прописні істини для здоров’я зубів


Провідний лікар стоматолог Назарій Михайлюк ділиться головними правилами, як доглядати за зубами в домашніх умовах та дає поради починаючим спеціалістам ексклюзивно до Дня стоматолога


Регулярна домашня гігієна та своєчасні профілактичні візити до фахівця, хоча б двічі на рік – це прописні істини, які треба не лише знати, а й виконувати. Вони допомагають підтримувати здоров’я усієї порожнини рота, своєчасно виявляти проблеми та вирішувати їх, «не запускаючи» ситуацію.


«Обов'язково знайдіть на поличці у вашій ванні місце для зубної нитки або як її ще називають - флос. Вона дозволить легко справитися з чищенням міжзубних проміжків, видаленням рештків їжі з важкодоступних місць. Користуйтеся зубними щітками середньої жорсткості. З одного боку вони найменше травмують ясна та тверді тканини зубів, а з іншого - ефективно очищують зуби. Обираючи зубні пасти, зупиніть свою увагу на тих, які містять фтор та антисептичні речовини. Не зайвим буде також використання ополіскувачів для рота. На здоров’я зубів впливає наше харчування. Тому не варто надто захоплюватися солодким та кавою, а овочі, фрукти та продукти, збагачені кальцієм, фосфором повинні стати неодмінною складовою вашого щоденного раціону»- наголошує стоматолог.


Дбайте про здоров’я зубів власними силами та довіряйте його професіоналам – і тоді приводів для щасливої, впевненої усмішки у вас стане більше.


«Для нас стоматологія - сімейна справа, тому вибір професії був доволі легким. Хотів продовжити справу батька.У своїй роботі, я найбільше ціную можливість допомагати людям, особливо тим в кого є стоматологічні проблеми та тим в кого наявні комплекси щодо їхньої усмішки. Адже можливість випромінювати позитивні емоції - безцінна. Починаючим стоматологам, я можу рекомендувати весь свій час інвестувати саме в навчання, зокрема практичні курси, читання книжок, відвідування конгресів, адже спочатку завжди треба створити своє ім’я, яке потім буде працювати на вас»,- ділиться своїм досвідом лікар.




5 views0 comments

Commenti


bottom of page