top of page
Writer's pictureРостислав Пелех

Могилевська сколихнула мережу своєю варіацією Гімну України


З нагоди повернення героїв та полоненних додому, співачка заспівала радісну версію гімну в ефірі проекту "Танці з Зірками", що на каналі 1+1, і зробила молитву з усією Україною за перемогу. Тим самим співачка викликала неабиякий резонанс серед українців!

 

"Коли я дізналася про повернення наших героїв, я зробила незапланованний виступ. І я впевнена, що коли мільйони людей одночасно читають молитву, я вірю, що цей намір стає в мільйони разів сильнішим, він здійснюється. Я зробила молитву за нашу світлу перемогу в прямому ефірі разом з глядачем і заспівала нові вірші до музики Гімну України, які написала ще в День Незалежності і презентувала на своему благодійному концерті для підтримки та реконструкції Національного Ботанічного Саду. Дякую оркестрові телеканалу 1+1 за підтримку цієї сердечної імпровізації", - каже артистка.

 

4 views0 comments

Comments


bottom of page