top of page

ЗІРКОВИЙ СНІДАНОК: Тости з авокадо та яйцем від гітариста Елвіса Оленського


Привіт, Чикаго!

Дуже радий, що мені випала честь розповісти вам про те, як має починатися ранок гітариста...і не тільки (посміхається).

Напевно, скажу зараз банальні речі, але мій найприємніший ранок - це той, коли не треба нікуди поспішати та поруч м’якенька подушка. Ну і без смачної ранкової трапези також точно не обійтися. Ще кілька років тому мій день починався тільки з чашки кави, адже повалятись в ліжку до останнього було для мене набагато кращою пропозицією! (Посміхається) Проте, часи змінюється, і тепер без сніданку я майже ніколи з дому не виходжу. Доречі, вам також раджу вкорінити в собі цю звичку. Чесно скажу, я дуже люблю вівсянку, але часто її не вживаю, бо є цікавіші варіанти. Та й початок дня, як на мене, має бути ситнішим.

Саме тому, мій рецепт гарного ранкового настрою та ситого шлунку називається просто - «Тости з авокадо та яйцем».

Так, можливо, комусь буде дивно читати про сніданок з авокадо, але він дуже мені полюбився, та й комбінація його з іншими інгредієнтами в будь-якій страві - саме те, що треба!

Одже, для приготування вам буде потрібно:

🍞хліб для тостів (хоча, може бути, в принципі, будь-який інший за вашим смаком)

🥑стиглий авокадо

🌱зелень (я обираю руколу)

🥚2-3 яйця

🧀твердий сир

🍳А починаю я готувати з обсмаження на пательні яєць. Дуже важливо, щоб вони були саме піджарені або зварені, але тільки не вкруту. Бо сам кайф насправді є в рідкому жовтку. Хто куштував, мене зараз зрозуміє (посміхається).

🍳Паралельно «заряджаю» хліб у тостер та викладаю вже готові гріночки на тарілку.

🍳Далі викладаю на тости спочатку сир, потім руколу, а також передчасно вимитий, очищений та порізаний скибочками авокадо.

🍳Поветаємося до яєць.. Коли вони гарно підсмажаться, я беру кожне окремо та обережно, щоб не пошкодити жовток, викладаю зверху на підготовлений тост з руколою та авокадо. Один, два, три - і все готово!

2-3 таких тости на сніданок - і день просто мусить бути чудовим!

Всім гарного недільного вечора, не менш приємного початку нового тижня, смачних сніданків та класної музики разом з URC Radio!

65 views0 comments

Comments


bottom of page