top of page

ЗІРКОВИЙ СНІДАНОК: Авторська каша з тунцем від Олега Собчука


Привіт усім, дорогі українці в Чикаго! Цього чудового суботнього ранку хочу поділитися з вами своїм настроєм та розповісти про улюблені страви на сніданок, які, зазвичай, майже завжди є у моєму повсякденному раціоні.

Але, перед тим, як ви дізнаєтесь, що я їм на сніданок, хочу зауважити, що всеж-таки мій ранок починається з невеличких спортивних вправ, а саме віджимання. Потім я обов’язково іду в душ, ставлю варити каву та починаю готувати.

Зізнаюся, що через брак часу я не дуже люблю заморочуватися у приготуванні, тому найчастіше моєю ранковою стравою є звичайна, всім відома, гречана каша. Проте, звичайною вона б, може, так і залишилася, якби я не вигадав для неї інгредієнти за власнім смаком.

Отже, для приготування моєї авторської каші вам буде потрібно: 🥄100 гречаних пластівців 🥄1 чайна ложка оливкової олії 🥄2 столові ложки натертого пармезану 🥄50 г консервованого тунця Поки моя кава настоюється, я починаю готувати. 🥣Хочу зауважити, що я не просто так сказав вище, що основа страви не гречана крупа, а гречані пластівці. Саме їх я щоразу просто заливаю окропом та чекаю пару хвилин. Так набагато швидше, особливо, коли зовсім немає часу на варіння або щось більш складне. 🥣Після того, як каша повністю прийняла потрібний об’єм, я додаю до неї оливкову олію, шматочки тунця та посипаю готову страву пармезаном.

🥣Доречі, я ніколи не використовую в приготуванні даної страви сіль, оскільки пармезан і так солоний, що досить добре збалансовує смак вцілому. 🥣Іноді можу також додати сюди ще й декілька скибочок порізаного помідору.

Дуже простий рецепт, але виходить дійсно смачно!

Доречі, щодо помідорів (посміхається). Ще одією стравою, яку я іноді вживаю зранку, є салат зі свіжих овочів (помідори, огірки, зелена цибуля та петрушка), приправлених сметаною. Банально, але швидко, смачно та корисно🥗 Всім гарного ранку та смачного сніданку!

39 views0 comments

Comments


bottom of page