top of page
  • YouTube - Black Circle
  • SoundCloud - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

Заліско вразив дуетом з Мариною Полончак: "Цілувала"



Український співак Заліско опублікував на своєму YouTube каналі новинку під назвою «Цілувала», яку записав спільно із Мариною Полончак.

«…Я люблю концерти, я люблю виступати на будь-яких майданчиках. Не залежить, чи це місто, містечко чи село, чи невеличкий корпоратив у ресторані. Я люблю свою роботу. І коли на своїх концертах я бачу добру енергетику і позитив від залу, від людей – я готовий вийти до всіх, усім дякувати  і усіх…розцілувати. Саме так і для цього і була написана «Цілувала». За два дні пісня попала в тренди каналу YouTube набравши більш ніж 70 000 переглядів!», - розповідає ЗАЛІСКО

Артисти зуміли записати відеокліп будучи на відстані, оскільки в кожного щільний графік та постійні гастролі.

«…Я вирішив записати цю пісню із Мариною Полончак з гурту «Марина і компанія». Вона неймовірно талановита і має просто шикарний тембр і вона ще й великий професіонал. І ми це зробили! А ви готові до концертів і цілуватись? Запрошую і чекаю!» , - жартує співак.



ДОВІДКА

ЗАЛІСКО — Заслужений артист України, співак і автор пісень. Його любить як молодь, так і старше покоління меломанів. 30 років на сцені, випустив 10 альбомів, два з яких вийшли в Канаді та Америці.

Загалом у ЗАЛІСКА понад 315 тисяч підписників у соцмережах, а його відео мають понад 45 000 000 переглядів, і це тільки на YouTube! У перші 10 місяців війни ЗАЛІСКО разом з творчою «Командою А» зібрали на благодійних концертах понад 6 млн.грн. допомоги військовим. У 2023 році разом зі співаком JULIK(ом) вони зібрали на концертах за кордоном (Італія, Іспанія, Греція, Чехія, Німеччина, Австрія) понад 30 тис. євро на допомогу Збройним силам.

15 views0 comments
bottom of page