top of page
Writer's pictureРостислав Пелех

«Як без тебе я»: Заліско продовжує дивувати шанувальників


Після великого сольного концерту у рідному Львові, Заліско продовжує тішити прихильників новими піснями. На цю весну Андрій запланував дві прем’єри, одну з яких «Як без тебе я» ми можемо почути вже.


(фото із сольного концерту у Львові)


Окрім аудіо прем’єри, вже монтується відео до пісні. На кінець квітня ми зможемо побачити новий романтичний кліп. Відео зняв Олександр Кулик, режисер, який вже не вперше успішно співпрацює з Андрієм. Робота «Ніколи не пізно» і «Я не зраджу тобі ніколи» до сих пір набирає темпів і мільйонних переглядів в мережах.


«Як без тебе я» як завжди, в моєму стилі, ритмічна, настроєва і зі змістом! Ми можемо змінювати країну чи місце проживання, ми можемо розлучатись з коханими, але почуття яке було, навіть якщо воно не тривале – залишається в нашій пам’яті надовго. І.., можливо не варто його втрачати? Саме про це я і співаю, все як завжди! Ми свідомо презентуємо її в період карантину, щоб хоча б трошки підняти настрій людям. І можливо зараз багатьом не до музики, відтягувати прем’єру не маю наміру, пісня готова, і її мають почути. Бережіть себе, рідних, коханих і будьте здорові! Приємного прослуховування..!» - підкреслив Заліско.


Музична прем'єра:





355 views0 comments

Comments


bottom of page