top of page
Writer's pictureРостислав Пелех

Про що благає Кондратюк у новій пісні? (ПРЕМ'ЄРА)


Днями український співак Артем Кондратюк презентував нову романтично-ліричну пісню "Я благаю"! Над створенням новинки працювали композитор Олександр Яшин, поет Василь Радуга та безпосередньо сам артист!

"За всю свою творчу кар'єру я зрозумів, що кожна людина дуже індивідуально сприймає ту чи іншу пісню. Вона бачить щось своє, яке дуже близьке до її життя. Коли я співаю цю пісню, я відчуваю самотній діалог особистих почуттів, який відбувається в моїй голові і торкається серця. Увесь трек пронизаний світлим та сильним коханням. Кожний, хто буде слухати пісню, неодмінно відчує щось своє і дуже особисте. Я сподіваюсь, що ця композиція подарує багато справжніх емоцій , які відчували та переживали майже усі!", - сказав співак

 

24 views0 comments

תגובות


bottom of page