top of page
Writer's pictureРостислав Пелех

Роман Сасанчин переміг на "Голосі країни-10"


18-річний Роман Сасанчин став переможцем ювілейного 10 сезону "Голосу країни". Саме він отримав головний кубок проєкту і квартиру в Києві. У мережі хлопець вирішив прокоментувати свій тріумф.

Відповідний допис з'явився на інстаграм-сторінці Романа Сасанчина 27 квітня. Вокаліст не приховував, що досі оговтується від пережитого. У дописі тріумфатор "Голосу країни-10" звернувся до прихильників зі словами подяки та особливу увагу приділив своїм родичам і Тіні Кароль, які підтримували його на всіх етапах проєкту.

"Не можу усвідомити, що це зі мною вдруге! Вдячний кожному із вас! Володимире Завадюк та Руслане Квінто, вам окрема подяка! Тіна Кароль – моя друга мама! Дякую, що повірили в мене, вклали частку своєї душі та змусили усвідомити, що я можу досягти більшого! І найголовніше – мої батьки, родина, друзі і, звичайно, мої глядачі, які підтримували мене від етапу до етапу, довірились мені і дали можливість вдруге перемогти", – написав Роман Сасанчин.

Фінал "Голосу країни-10" Голос країни 10 сезон 15 випуск: яким був фінал популярного шоу відбувся у неділю, 26 квітня. За перемогу в шоу змагались 20 учасників, кожен з яких був гідний головного кубка проєкту. Прямий ефір зробили віртуальним: судді та ведучі перебували вдома і з'являлись перед глядачами у вигляді голограм. А от учасники один за одним виходили на сцену, аби продемонструвати свій потужний голос.

Тільки глядачі вирішували долю вокалістів шоу. Так, за результатами голосування, перемогу здобув Роман Сасанчин. Після нокаутів він опинився у команді Тіни Кароль, тому зіркова тренерка вп'яте отримала перемогу на проєкті.

3 views0 comments

Comments


bottom of page