top of page

Пристрасть і щирість у новій роботі Віктора Павліка - "Конвалія"


Український співак Віктор Павлік потішив шанувальників новою відеороботою на пісню "Конвалія"!

«Кожен день, я отримую десятки листів від авторів різних пісень. І як показує практика - там не буває нічого путнього. З цієї причини, останнім часом, я несерйозно ставився до подібних пропозицій. "Конвалія" потрапила до мене випадково, вона написана молодим і сучасним автором. Коли я її почув вперше, відразу зрозумів - пісня молодіжна і мені не підійде. Після цього я її слухав знову і знову. Вона не давала мені спокою. І я ризикнув. Це історія про пристрасть, про щирість, про прихильність двох рідних душ », сказав артист.

Також співак випустив лірично-романтичне відео на музичну новинку! Зйомки кліпу проходили біля океану в Португалії. За короткий термін робота набрала чималу кількість переглядів та коментарів шанувальників!

До слова, влітку 2015 року зібрався гурт, завданням якого було якісно зробити програму з пісень Віктора Павліка за 25 років його творчої діяльності. Були вибрані кращі популярні пісні артиста, ще з часів гурту "Анна Марія" і до сьогодення. Програму зробили у стилі поп-хард-рок. І презентували її в одному з київських клубів. Так і був створений гурт Pavlik OverDrive. Від того часу, гурт успішно гастролює по країні і за її межами. Виступає на багатьох рок-фестивалях та концертах.

Знайомтесь зі складом гурту Pavlik OverDrive:

Віктор Павлік - вокал Олексій Івченко - лідер-гітара, бек-вокал Борис Таршис - гітара, бек-вокал Ілля Чемерис - бас-гітара Валерій Ліхачов - ударні Віталій Перепелиця - клавішні

 

Прослухати "Конвалію" та переглянути кліп:

19 views0 comments

Comments


bottom of page