top of page
URC radio

Відома співачка замилувала мережу фото з мамою: ЕКСКЛЮЗИВ



Українська співачка та блогерка KRISTONKO опублікувала в мережі фото, яке за лічені хвили отримало шквал позитивних емоцій та вподобань.


З нагоди святкування Дня народження своєї мами блогерка завітала на рідну землю, де й провела цей день разом із найріднішою людиною. Окрім спільного проведення часу, співачка подарувала мамі міксер та влаштувала справжню фотосесію на подвір’ї будинку.


«Заспівай мені, мамо, колискову! Хочу ще почути твоє рідне слово! Сьогодні в моєї мами свято! 59 років вона вже світить на весь світ своїм добром та ласкою. Зі святом моя рідна, я рідко тобі кажу слова вживу, бо можливо не звикла або стидаюсь це казати…» , розпочала привітання зірка.

Реакція з боку шанувальників не забарилася, підписники KRISTONKO були приголомшені схожістю та світлістю світлини.



«Здов‘я міцного-міцного на довгії літа!!!Дякуємо за вашу талановиту і щиру донечку!!!»


«Ви такі неймовірні, а вас мама Христі вітаю з днем народження.»


«Вітаю маму,усіх благ та міцного здоров'я!Вона у тебе красуня!»


«Ви прекрасні, а мамі щирі вітання»


«Вітаю твою маму з Днем народження! Всього найкращого бажаю, а головне здоров’я!»




Нагадаємо, що співачка нещодавно запрем’єрила свою нову пісню «Не Тримай». Додамо для кліпу на цю композицію KRISTONKO орендувала цілий трамвай.


«Скажу, що пісня «Не тримай» - про нерозділене кохання. Серце дівчини хоче достукатись до серця хлопця, який, можливо, не помічає та відштовхує її почуття. Попри це, дівчина стоїть на своєму та хоче, щоб він зрозумів, як сильно вона його кохає»,- розповідає KRISTONKO.
30 views0 comments

Comments


bottom of page