top of page
Writer's pictureРостислав Пелех

Джамала хоче зробити паузу: деталі


В ексклюзивному інтерв’ю журналістам програми "Ранок з Україною" на каналі "Україна" співачка Джамала зізналася, через що готова зробити паузу в кар’єрі !

"Я думаю, що зроблю перерву для того, щоб знову народити. Ми будемо з радістю чекати на поповнення, бо мені дуже хотілося б мати велику родину. Наприклад, у моєї мами в сім'ї було 7 дітей, а в тата 2 – він і сестра", – зізнається Джамала журналістам програми "Ранок з Україною".

2019 рік у Джамали особливий – співачка святкує десять років на сцені. Саме зараз Джамала готується до туру 10 містами України. З особливим хвилюванням артистка говорить про нові дуети та тур, бо розуміє – потім нескоро зможе порадувати прихильників. Співачка хоче більше часу присвятити чоловіку Бекіру.

"Зараз, наприклад, я дуже сумую, коли від'їжджаю у відпустку або в тури – довго не бачу свого Еміра. І я думаю, що це основний момент, який мене дійсно засмучує. Але брати його з собою не можу, бо для нього це важко. Але не хвилюйтеся, в нього все добре – з ним батько, батьки мого чоловіка – вони просто неймовірні няні", – cказала співачка.

9 views0 comments

Comments


bottom of page