top of page

ЕКСКЛЮЗИВ! Елвіс Оленський несподівано замінив гітариста гурту СКРЯБІН


Днями українська музична скарбничка поповнилась ще одним справжнім супергероєм. Він не написав неймовірного хіта, не зіграв одією рукою на п’яти інструментах одразу та, навіть, не стрибнув вище голови заради власної популярності. Проте, він зробив те, на що зміг би погодитися далеко не кожен професійний гітарист.

А ім’я цього відчайдушного сміливця Елвіс Оленський, і саме він зміг відіграти на гітарі повноцінний концерт гурту «Скрябін» без підготовки і репитицій та не маючи більше нічого, окрім адреналіну в крові та величезного бажання допомогти. Елвіс, перш за все, хочу привітати тебе з успішним виступом на великій сцені концерту пам'яті Кузьми Скрябіна. А тепер давай поговоримо про це більш детально. Як так вийшло, що саме тобі довелося замінити гітариста Олексія Зволинського в такий важливий день? Що, взагалі, сталося?

В п’ятницю я відпрацьовував свій концерт і вночі (о 2 ночі) після нього я отримав дзвінок від одного з організаторів концерту присвяченому Кузьмі, з розмовою про те, що трапилась трагедія - гітарист гурту «Скрябін» Льоша, потрапив до лікарні, і потрібно виручити команду та відіграти замість нього концерт на Арені Львів. Скажу чесно, я одразу відмовився, оскільки на наступний день в мене був запланований концерт з моєю групою у Волинській області, ну і, безумовно, той факт, що менше, ніж за добу, вивчити 35 пісень, на той момент, мені здався нереальним. Проте, навіть, після моїх відмов організатори всеодно особисто приїхали до мене та пояснили, що це безвихідна ситуація - і я погодився! Потім ще цілу ніч не спав, бо думав, хто ж замінить тепер мене в моєму колективі. Що ти відчув у той момент, коли вже стояв перед багатотисячною аудиторією Арени Львів з гітарою, і назад дороги не було?

Те, що я стою посеред сцени Арени «Львів» я зрозумів вже в середині концерту. До цього моменту, мені здається, що я був просто у стані афекту.

Як тобі вдлося зіграти всі партії навіть без підготовки? Таке взагалі можливо чи це якась магія?

Ніякої магії, лише бажання допомогти хорошим людям та, при цьому, не ображатися і достойно виступити перед багатотисячною аудиторією. З 9 ранку цього дня і до самого виходу на сцену я просто слухав пісні і писав акорди. Окреме велике дякую Жені Толочному та Кості Глітіну - чуваки від мене не відходили (посміхається). Погодься, було трохи екстримально?

Це було дуже екстримально! Я в житті так не нервував! Мабуть, через те, що не було часу подумати, я просто погодився і назад вороття вже не було..

Як відреагували учасники гурту «СКРЯБІН» на твою допомогу в такій несподіваній форс-мажорній ситуації?

Всі учасники гурту «Скрябін», а також організатори концерту, кожен стейджмен та технік - всі намагались мені допомогти і підтримували хто як тільки міг!

Що ти сам можешь сказати хлопцям від себе?

Для мене в цій ситуації головне тільки те, що я зробив добре діло і зміг з цим, взагалі, впоратися (посміхається). Ні в якому разі не для піару чи ще чогось там, оскільки цей концерт був дійсно важливий для Олексія Зволинського. Всі ми знаємо, як він живе гуртом, та яка прикра ситуація трапилась в такий важливий для нього день. Сподіваюсь, що він вже зовсім скоро одужає та повернеться в колектив.

Я хочу подякувати кожному, хто стояв разом зі мною на одній сцені в той вечір за теплий прийом та можливість професійно реалізуватись! Це було дійсно нервово, але дуже-дуже круто!

728 views0 comments

Comentários


bottom of page