top of page
  • YouTube - Black Circle
  • SoundCloud - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

Денис Іваник: «Свобода- це незалежність і право вибору!»



13-ти річний співак Денис Іваник ділиться своїм ставленням до війни, незалежності та свободи.


Чому для нас важливо бути незалежними?

З того часу, коли Україна стала незалежною, ми відчули, що таке свобода!

До війни я не мав великої жаги до святкування Дня Незалежності, але відколи почалося повномасштабне вторгнення країни-агресора, я справді почав шанувати цей день. Адже саме зараз, я зрозумів, яка наша держава сильна!


Що для тебе свобода?

Свобода-це незалежність і право вибору. На прикладі є наша країна, яка є вільною та незалежною. І я пишаюся, що живу у країні, де є свобода слова та думки.


Що виборює кожен українець в час війни на своєму фронті? За що ми боремось?

Кожен українець зараз бореться за свою незалежність, за свою свободу і звичайно за Батьківщину. Кожен допомагає чим може: хтось відкриває збори коштів на зброю та інші потреби української армії, хтось допомагає фінансово і саме так ми разом йдемо до перемоги. Тому наш дружній народ, легко можна назвати непереможним, бо кожен допомагає Україні перемогти!



Що в тобі змінила війна?

З кожним днем нашого протистояння, я починаю все більше шанувати наш народ за героїзм. Особисто мені війна дала впевненість та навчила не здаватися! Я легко можу брати приклад з нашої непереможної країни та наших воїнів, адже вона показала та навчила боротися до кінця.


Як змінилась Україна та українці за час війни?

Україна за час повномасштабної війни стала дуже сильна держава!

Ми-українці об‘єдналися, щоб разом захистити нашу свободу. Ми показали усім, який наш народ непереможний і нездоланний. Тому ця війна, навпаки, об‘єднала наш народ, який горою стоїть за свою націю!

12 views0 comments
bottom of page