top of page
Writer's pictureURC Radio

Зухвалі і мудрі цитати Вінстона Черчилля


Цей харизматичний чоловік був завжди зухвалим, впертим, бундючним і впевненим у собі. Але саме ці якості допомагали йому триматися на плаву. Адже в брудному світі політики по іншому ніяк.

Цитати Вінстона Черчилля.

  • Я не настільки багатий щоб дозволити собі купувати дешеве.

  • Ніколи, ніколи, ніколи не здавайтеся!

  • Я завжди дотримувався правила: не біжи, якщо можеш стояти; Не стій, якщо можеш сидіти; не сиди, якщо можеш лежати.

  • Щоб залишатися у формі, необхідний спокій, хороша їжа і, найголовніше, ніякого спорту.

  • Своїм довголіттям я зобов'язаний спорту. Я ним ніколи не займався.

  • Заберіть у мене сигару - і я оголошу вам війну!

  • Я взяв від алкоголю більше, ніж він забрав у мене.

  • У молодості я взяв собі за правило не пити ні краплі спиртного до обіду. Тепер, коли я вже немолодий, я тримаюся правила не пити ні краплі спиртного до сніданку.

  • Спочатку шампанське - потім справа!

  • Кава - напій дуже особистий. Його, як і коньяк, не можна пити кружками!

  • - Якщо б я була Вашою дружиною, Вінстон, то підсипала б Вам отруту в каву. - А якби я був Вашим чоловіком, то випив би її.

  • - Вінстон, та ви п'яні! - Все вірно. А ви потвора. Завтра вранці я протверезію. А ви так і залишитеся потворою.

  • Накопичувати гроші - річ корисна, особливо якщо це зробили за вас батьки.

  • Річ не в тому, що жити з грошима дуже вже добре, а в тому, що жити без них дуже вже погано.

  • Розумна людина не робить сама всі помилки - вона дає шанс і іншим.

  • Диктатори їздять верхи на тиграх, боячись з них злізти. А тигри тим часом починають відчувати голод.

  • Війна надто серйозна справа, щоб довіряти її генералам.

  • Влада - це наркотик. Хто спробував її хоч раз - отруєний нею назавжди.


137 views0 comments

Comentarios


bottom of page